Objednávky přijaté do 16. 12. doručíme do Vánoc. U zboží skladem na prodejnách garantujeme dodání do Vánoc při objednání do 18. 12.

Reklamační řád

Zákazník má možnost využít lhůtu k uplatnění práva z odpovědnosti za vady prodané věci, a to v době 24 měsíců od převzetí zboží.

Jak postupovat při reklamaci

  1. Reklamuje ten, kdo zboží objednal. V odeslané reklamaci nám sdělte své telefonní číslo nebo e-mail pro rychlé spojení v případě nějaké nesrovnalosti.
  2. Zboží zašlete s průvodním reklamačním dopisem, včetně přesného popisu závady. Označte požadovaný způsob vyřízení reklamace (výměna zboží, vrácení peněz).
  3. Chcete-li vyměnit poškozené zboží ze sady (tj. z několika kusů v balení), zašlete pouze poškozenou část, ne celou sadu. To platí i v případě, že se jedná o výrobek, který se skládá z více dílů a poškozena je pouze jedna jeho část.
  4. Zboží zasílejte nejlépe v originálním obalu. Již používané zboží nebo část sady vhodně zabalte.
  5. Balíček zašlete jako obyčejnou, popřípadě doporučenou zásilku. Podací lístek od zásilky si ponechejte jako doklad o odeslání. Zásilky neposílejte na dobírku, takto poslané zásilky nepřebíráme.

Adresa pro zaslání reklamace:

BENEŠ & BENEŠ s.r.o.
Křížová 162
339 01 Klatovy

Vyřízení reklamace

Reklamace vyřizujeme v nejkratší možné době, nejdéle však v zákonné třicetidenní lhůtě. Tato lhůta začíná běžet dnem doručení zásilky. U zboží reklamovaného na prodejnách začíná běžet lhůta dnem předání zboží k reklamaci.

V případě uznané reklamace s žádostí o výměnu zboží Vám zásilku zašleme na naše náklady. Pokud si přejete vrátit peníze, učiníme tak převodem na účet.

Kupující, který je spotřebitelem, má právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní   smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb. Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení   sporu   provádět, je Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr  je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy. Bližší informace jsou dostupné na webových stránkách www.coi.cz.